Alla inlägg den 5 februari 2018

Av Annie - 5 februari 2018 20:45


    Min vecka och måndag började med grötfukost och kaffe. Och lite nyhetsmorgon på 4:an.

     Sen styrde jag bilen mot jobb och arbetsträningen.

    Trots lite krångel med snödriva i kombination med bilkörning. Och riktigt kallt väder,

    Så hade jag en riktigt bra dag på arbetsträningen. Vart även lite jobbkaffe :)

     

    Och när jag kom hem vid 14.30, så bylsade jag på mig mer kläder-för då vart det en rask prommis-

    i mitt vinterlandskap. Ja det vart även fotografering. Jag älskar vinter och snöbilder-de blir så vackra ;)

    Jag tar ju en prommis eller pw varje dag och vill helst gå när det är ljust ute ;)

 

 

     Har också hunnit med att lyssna en hel del på min ljudbok.

     Den jag lyssnar på nu är "Drunkna inte i dina känslor". Riktigt bra och en hel del igenkänning i den.

    Tror många kan relatera till innehållet i den boken :)

   

      Och mot slutet av måndagen-så vart det kvällsmål i soffan. Detta är vaniljkvarg, med banan & kanel.

      Mums. Riktigt gott :)

   

 

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2018 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards