Direktlänk till inlägg 8 februari 2018

Helgkänslan börjar komma ...

Av Annie - 8 februari 2018 08:49


    Nu är grötfrukosten i magen och sitter med kaffet en stund :)

     Ska snart iväg till jobbet och arbetsträningen-för veckans sista pass.

     Sen är det Helg-så redan nu börjar lite helgkänsla komma. Så härligt  ;)

 

      Vad ska Du göra idag :)

   

 

 
 
Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Evahle - en blogg om psykisk hälsa

8 februari 2018 11:34

Idag ska jag åka till Karlstad och handla lite med pojkvännen tänkte jag :) Kram!

http://evahle.se

 
åsa i åsele

åsa i åsele

8 februari 2018 12:54

Härligt med helgkänsla, nu känns Du så mycket mer positiv, så skoj <3
Jag hoppas Din torsdag blir precis som Du önskar, kram

http://naltanorrland.blogspot.se

 
Miss Jennifer

Miss Jennifer

8 februari 2018 20:47

Jag har jobbat och sen bara varit hemma :)

http://missjennifer.se

 
Johanna Utterberg

Johanna Utterberg

8 februari 2018 21:32

Så härligt med helgkänsla och att du har helg redan nu, det är du värd <3 Jag har jobbat för fullt hela dagen och ser fram emot en lugnare fredag imorgon :) Kramar!

http://johannautterberg.se

 
Annelie

Annelie

9 februari 2018 06:30

Igår torsdag var inte alls mina muskler med i benen, så det var jobbigt att hoppa över till arbetsstolen... men jag gjorde det så jag kunde diska. Tycker synd om Göran, att han ska göra ALLT.

Sedan gjorde jag rensade jag kattlådan,, efter dessa 2 sakerna, så låg jag på soffan igen och där var jag tills det var dags att sova.

Idag fredag igen, Göran är ledig så då brukar han städa, jag ska vattna över våra blommor.

Trevlig Helg.. // Kramen Annelie <3

http://nouw.com/gifta6570

 
natalia

natalia

9 februari 2018 09:05

Blev gröt här också, dock idag ;)

http://nouw.com/nattis

 
it_is/Anette

it_is/Anette

9 februari 2018 12:22

Småskrattar lite när jag läser frågan... ja vad ska jag göra dag eller mer ikväll/natt.... borde sova nu på dagen... jag ska ju göra det jag nog gör lite för mycket av...

SV: Ja semlor är goda o nu sen vaniljsemlan kom så erkänner jag att det slinker ner på tok för många :)

Ja det där är helt klar avkoppling av högsta klass det du tar upp *ler*

Kramar

http://itismadeby.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2018 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Skapa flashcards