Alla inlägg den 9 februari 2018

Av Annie - 9 februari 2018 15:30

   

     Alla mina träningstights har några år på nacken nu och skulle ärligt tala behöva ett par.

      Och dessa är ju bara för snygga. Tror dessa skulle sitta fint i min ägo. Så snygga! eller hur?

 

      Annars har denna fredag innehållit rask promenad och träning. Underbart!

      Så motiverad, inspirerad och taggad!

      Känns grymt att jag kan träna med alla mina krämpor.

 

      Planerna för denna helg är promenader, träning, skapande, you-tubande med inspiration

      för mina målningar, soffmys, film och lyssna på min ljudbok. En myshelg :) 

  

     Har Du några helgplaner?


     

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2018 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards