Direktlänk till inlägg 10 februari 2018

Lugn lördag ...

Av Annie - 10 februari 2018 21:26



    Jag har haft en riktigt bra lördag. Den började med sovmorgon, följt av frukost och konditionsträning

     i form av lång Pw. Sen vart det lite hemma fix och skapande.

 

     Ikväll har vi ätit gott. Och nu är det soffmys och godis. En bra och lugn lördag :)

 

     Hoppas Du har en bra kväll :)

   

 

 
 
Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Evahle - en blogg om psykisk hälsa

11 februari 2018 10:17

Vad skönt med sovmorgon :) Verkar vara en väldigt härlig lördag. Kram <3

http://evahle.se

 
åsa i åsele

åsa i åsele

11 februari 2018 11:34

Härligt med en skön lördag, kram

http://naltanorrland.blogspot.se

 
Maria

Maria

11 februari 2018 11:53

Jag kollade på melodifestivalen, gjorde du också det?

Kram

http://www.olikasidoravlivet.blogg.se

 
icaibloggen

icaibloggen

11 februari 2018 13:13

Låter som en härlig dag, mums med godis, hur kan du klara av att äta bara det? :D Men ser härligare ut när man lägger upp det så! :D Kram <3

http://nouw.com/icaibloggen

 
Johanna Utterberg

Johanna Utterberg

11 februari 2018 15:57

Lät som en riktigt härlig lördag, jag tog själv sovmorgon fast idag ;) Ser så smarrigt ut med godis! :) Hoppas du har en fortsatt skön helg <3 Kramar!

http://johannautterberg.se

 
Miss Jennifer

Miss Jennifer

11 februari 2018 19:11

Skönt med sovmorgon :D

http://missjennifer.se

 
it_is/Anette

it_is/Anette

13 februari 2018 00:36

Låter mysigt - din helg o det ser gott ut :)

SV: *ler* klart jag förstår

Var trött otroligt trött, det är lite jobbigt att svänga dygnet från ena dagen till den andra ....
Men har haft en bra helg ändå - har underbara kollegor eller som en sa, en av dom nya förarna som jobbat på flera. Han var påväg att sluta köra taxi för att det var inte trevligt någonstans... Men så när han kom till oss, det är fantastiskt, visst lika stressig o allt det där - själva jobbet - men vi alla kollegor - vi är sammansvetsade vi finns där för varandra när det gäller allt - vi är som en familj. Det var så skoj att höra o det stämmer... vilket gör att det är skoj att gå till jobbet *Ler*

Så svaret var ja - jag jobbade i helgen

Kramar <3

http://itismadeby.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2018 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Skapa flashcards