Direktlänk till inlägg 13 februari 2018

Varför inte liksom?

Av Annie - 13 februari 2018 19:00


    Denna dag har varit väldigt blandad. Men så kan det vara ibland.

     Den har både varit bra och mindre bra. Har innehållit allt från rejäl mensvärk -till pw, träning,

     lite fix inför alla hjärtansdag. Har också smält i mig en semla, så här på fettisdagen ;)

 

     Vi brukar faktiskt inte direkt fira alla hjärtansdag så mycket, men i år blir det iaf lite firande.

     Varför inte liksom? ;)

     Han är verkligen värd att firas, som står bakom mig i alla väder, oväder, solsken och svåra stormar.

     Världens bästa sambo. Han tänker på mig i alla väder-oavsett solsken eller hagel.

 

     Provade en chokladsemla idag, nån mer som provat en sån?

    

 
 
Miss Jennifer

Miss Jennifer

13 februari 2018 20:05

Jag har med ätit semla, sååå gott!

http://missjennifer.se

 
åsa i åsele

åsa i åsele

13 februari 2018 21:05

Semlor är inget jag äter. Är ju allergisk mot mandel å tidigare fanns ju inget alternativ, förutom hemgjorda :) så jag har liksom ingen "äta semla tradition".
Alla <3 dag är inget vi direkt bruka fira, ibland har vi ätit något festligare å kanske köpt nått gott.
kram

http://naltanorrland.blogspot.se

 
Maria

Maria

13 februari 2018 22:13

Önskar er en fin alla hjärtans dag tillsammans.

<3

http://www.olikasidoravlivet.blogg.se

 
Johanna Utterberg

Johanna Utterberg

14 februari 2018 06:31

Fyfasen för mensvärk :(( Men vad kul med lite fix inför idag och klart att man kan ändra sig och faktiskt göra lite firande av det hela, och jag känner precis likadant för min sambo, att han är värd att hyllas lite extra <3 Så jag gick upp tidigt idag och överraskade honom med våffelfrukost, såå gott :) Hoppas du får en mysig alla hjärtans dag!!<3 Kramar!

http://johannautterberg.se

 
Netti Starby

Netti Starby

14 februari 2018 09:29

Vad kul att ni ska fira lite och ha en mysig alla hjärtans dag! <3 Kramis

http://starbys.se

 
Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Evahle - en blogg om psykisk hälsa

14 februari 2018 09:41

Åh vad gott det såg ut, det måste jag prova :D Kram!

http://evahle.se

 
Maria

Maria

14 februari 2018 10:16

Ja, jag fyller år idag på alla hjärtans dag :) Tack så mycket. Kram

http://www.olikasidoravlivet.blogg.se

 
Annelie

Annelie

15 februari 2018 06:45

Jag tycker inte heller man ska fira denna dag, bara för att. M en, som du skriver,,, våra män ÄR värda att fira.

Chokladsemla, har jag aldrig hört talas om, var den god..??
Är det något du gjort själv, eller köpt..??

Ha en jättefin dag vännen.. // Kramar Annelie

http://nouw.com/gifta6570

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2018 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Skapa flashcards