Direktlänk till inlägg 15 februari 2018

Alla hjärtansdag och arbetsträning ...

Av Annie - 15 februari 2018 08:45


     Hoppas att du hade en bra alla hjärtans-dag igår-oavsett om du firade eller inte ;)

      Vi firade lite lugnt hemma. Men då jag inte hade mitt bästa mående igårkväll-så får jag min "present"

      På fredag istället. Nämligen en kväll på stan-på valfri Resturang ;)

    

      Detta fick sambon igår ;)

     

      Ja. idag torsdag är det arbetsträning för mig, sen har jag helg. Härligt :)

      Har nyss fått grötfrukost i magen och kaffe är snart uppdrucket. Sen tar jag bilen till "jobbet" :)

 

     Ha en fin dag, kära läsare och bloggisar :)

    

 
 
Johanna Utterberg

Johanna Utterberg

15 februari 2018 11:43

Men åh så mysigt med lugn kväll om du inte mådde toppen, och så fin paket du gjort till honom :) Och vad härligt att du har en sån mysig fredagskväll att se fram emot <3 Ha nu en fin dag! Kramar!!

http://johannautterberg.se

 
natalia

natalia

15 februari 2018 12:54

Skönt att bara vara hemma :)

http://nouw.com/nattis

 
Anna

Anna

15 februari 2018 15:36

Härligt med all denna kärlek i både vått och torrt!

Tack för dina ord!

Kramar

http://sneckan81.bloggplatsen.se

 
Maria

Maria

15 februari 2018 15:57

Nu vart jag ju nyfiken på vad din sambo fick för något.

Jag hade en jätte bra dag, både alla hjärtans dag och födelsedag.

Hoppas att du mår bättre på fredag och ni får en fin dag då.

Kram

http://www.olikasidoravlivet.blogg.se

 
Maria

Maria

15 februari 2018 21:31

Tack så mycket <3

Oki :) den blev han glad över förstår jag :)

Stor kram <3

http://www.olikasidoravlivet.blogg.se

 
åsa i åsele

åsa i åsele

16 februari 2018 07:34

Tro vad Din sambo fick i sitt fina paket?
Trist Du inte mådde bra i onsdags, men jag hoppas Du mår bättre nu.
kram

http://naltanorrland.blogspot.se

 
natalia

natalia

16 februari 2018 09:11

Men så mysigt :D

http://nouw.com/nattis

 
Johanna Utterberg

Johanna Utterberg

16 februari 2018 10:21

sv: Ja det är alltid så kul med mål och jag blir så driven av att ha det framför mig och verkligen konkret veta vad jag vill uppnå. :) Verkligen inspirerande event! ;) Hoppas du får en underbar fredag fina du <3 Kramar!

http://johannautterberg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2018 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Skapa flashcards