Alla inlägg den 16 februari 2018

Av Annie - 16 februari 2018 15:15



      Ja idag var det invigning av mina nya träningstights. Riktigt kul med lite nytt :)

        Idag är det ledig dag. Gick upp 07 ändå. Var hyfsat utvilad då och sugen på träning.

        Vart först ett pass pw. Sen ett pass styrkekträning av mage och armar. Riktigt maxat!

 

        Efter det lunch redan kl 10.45 och sen dax att ta bilen till stan på lite ärenden.

        Skönt att få det gjort idag. Hade bla ett bankärende och bankerna har ju inte öppet länge länge-

        så riktigt skönt att kunna bocka av det.

 

        Och ikväll ska vi ut och äta på bästa Resturangen i stan. Mysigt :)

 

       Ha en riktigt fin och mysig fredag :) 

    

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2018 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards