Alla inlägg den 23 februari 2018

Av Annie - 23 februari 2018 19:30


   Min förkylning har nog lagt i en lite högre växel lagom till helgen ;) Så denna helg blir nog väldigt lugn.

    Har iaf varit på en undersökning på sjukhuset idag, som jag fått kallelse till. 

    Skönt ha det gjort och även varit till kuratorn idag.

    Men annars har denna fredag varit ovanligt lugn ;)

 

    Vi är kattvakt ett tag nu.  Så har mest legat på soffan, kollat tv, serier och myst med Ramses.

    Älskar att han är så gosig och social. Han följer mig överallt och vill helst vara nära och gosa.

 

    Ska Du göra nåt speciellt i helgen?

    

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2018 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards