Alla inlägg den 24 februari 2018

Av Annie - 24 februari 2018 18:45



    Det är så viktigt att tänka på allt bra vi faktiskt gör varje dag. Det är så viktigt att peppa och prioritera

     sig själv-att inte glömma bort det i detta, moderna och ofta stressiga samhälle. Jag börjar ;)

     Den som vill får gärna göra ett likadant inlägg. Men länka då gärna till mig eller svara i kommentarsfältet

     om du vill :)

 

    1..Trots min förkylning ( och som faktiskt känns lite bättre idag. peppar peppar ;)-

         så vart det en lång prommis idag på em. Så skönt och härligt. 1 timmes promenad :)

     

     2. Har också myst mycket med Ramses och boostat ytterliggare med må-bra-hormoner.

        Att vara runt djur och gosa med dem-utsöndrar mycket bra saker i våra knoppar och kroppar ;)

   

    3. Och sist men inte minst ägnat mig åt min kreativa sida och ägnat mig åt konsten.

       Tecknandet och målandet. Oj vad det ger mycket! Som mindfullnes för själen.

   

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2018 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards