Alla inlägg den 11 april 2018

Av Annie - 11 april 2018 19:00


       Kan du irritera dig på andra människor?

      Tycka att hen beter sig helt idiotiskt?  Eller har du kanske mött

      den där chefen som bara kör över andra människor?


       Då rekommenderar jag verkligen denna boken. Jag håller på att lyssna på denna i ljudboksform nu

         och den är så bra och klockren!

         Är mycket igenkänning i boken och jag tror faktiskt att alla kan känna igen sig själv-

         eller folk i sin egen omgivning i den.

     

         Den går till största del ut på att alla människor kan delas in i olika färger. Rött, gult, grönt eller blått.

         Beroende på vilka karaktärsdrag just Du har och hur Du reagerar i olika situationer.

        Jag har redan kommit på vilka färger vissa människor i Min omgivning är .

        Och vilken färg jag själv är, vilken färg sambon är , grannen, och arbetskamraten ;)

     

      Rekommenderar verkligen! Kommunikation i världsklass ..

    

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2018 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Skapa flashcards