Alla inlägg den 16 april 2018

Av Annie - 16 april 2018 17:45


   Jag ökar min arbetsträning lite den här veckan, men det känns bra och helt ok.

    Det gäller att hitta ett klurigt "lagom" när det gäller arbetsträning. Att öka lagom mycket,

    Så man pushas framåt med absolut inte För mycket för då kan måendet åka 2 steg tillbaka.

    Och som så mycket annat, så är det väldigt indivivduellt-i vilken takt man ökar sin arbetsträning.

 

    Vet vad jag pratar om då detta är min andra sväng med arbetsträning.

    Men denna gång känns det faktiskt bättre. Sen så är det bra personal och även bra bemannat på mitt jobb.

    Och jag trivs! Det är så så viktigt.

 

     Annars då?


   Ikväll ska jag ägna mig åt motion och skapande.

    Motion i form av rask Pw ute i naturen. Med ljudboken i lurarna ;) Bästa motionen är den ute, anser jag.

    Varför gå på ett löpband när man kan utföra motionen utomhus? Så tycker iaf jag :)

 

     En bild från förra våren ;)

     

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2018 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards