Alla inlägg den 17 april 2018

Av Annie - 17 april 2018 18:30


    Starkare psyke. Starkare kropp. Gladare. ökat självförtroende och självkänsla.

      Sprallig, positiv inför livet och euforisk.

 

      Exakt alla dem här positiva fördelarna får jag av min träning.

      De som träffar mig nu tror inte att jag har en bakgrund med utmattningssyndrom & depression.

      Men det har jag.

 

     Träningen är ett av mina hjälpmedel. Ett stort och viktigt hjälpmedel. Mot bla ångest.

      Och att jag Kan träna trots alla min besvär med kroppen och min kroniska smärta.

      Det är glädje. Och jag är också oerhört tacksam för det!

 

    Träning Kan förvandla psykisk ohälsa till psykisk Hälsa!  

       

 

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2018 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards