Alla inlägg den 23 april 2018

Av Annie - 23 april 2018 09:00


    Veckans tråkigaste. Sjukdom på min födelsedag. Men jag "firar" en annan dag ;)

 

     Veckans motivation. Alla mina motionspass ute. Massor med Pw`s. 

 

     Helgens godaste. Har levt lite på glass i helgen och denna är så god!

     Gillar du lakrits då Måste du testa denna. Mums. Smakar som heaven. Typ ;)

   

      Veckans bästa. Att våren är här nu. Äntligen. Äntligen tunnare jacka och sneakers :)

      så underbart med varmare väder och solen som lyser upp tillvaron.

 

      Veckans kreativitet. Har iaf orkat måla lite då och då i helgen. Och gjort klar min senaste donna.

      Vart så nöjd med henne :)

   

      Veckans sug. Är så shoppingsugen. Vet inte om det är våren eller vad det beror på ;)

 

      Helgens jobbigaste. Hjärtklappning. Utan ångest. men däremot kan just den ge mig lite ångest.

  

      Veckans nyaste. Fick förlängning några månader på min storytell i present.

      Så nu ska jag lyssna på ännu mer ljudböcker. Underbart! 

    

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2018 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards