Alla inlägg den 25 april 2018

Av Annie - 25 april 2018 08:30


     3 personlighetsdrag som jag är glad att jag har?


            -Jag är en fighter in i märgen.

            -Jag är inte rädd för att säga vad Jag tycker-även om jag har en annan åsikt än dig.

            -Jag är empatisk och bryr mig om andra människor.


     3 saker jag har gjort som jag är stolt över?


            -Körkortet. Det bästa!
            -Pluggat på högskolan. Även om det inte funkade pga sjukdom-så är jag ändå stolt.

            -Skärmflugit och takvandrat i Sthlm trots höjdrädsla.


     3 saker som jag är tacksam över?


            -Min underbara & omtänksamma sambo, som gör så mycket för mig. En klippa är han.

            -Några riktigt fina vänner-som ligger nära hjärtat.

            -Vårat fina hus. Rött med vita knutar. Halvt på landet, men ändå nära till stort Köpcentrum-

                  Det bästa av 2 världar ;)

    

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2018 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards