Alla inlägg den 26 april 2018

Av Annie - 26 april 2018 08:23


    Skulle Du se mig nu så skulle du nog bli lite förskräckt. Men det ser värre ut än vad det är.

     Jovisst det värker lite och skaver, men inte mycket.

 

   Men vad har hänt då tänker du nog? ;)


    Jo igår på arbetsträningen började det plötsligt irritera i ögat och skava.

     Trodde först jag fått in nåt skräp el kanske hundhår i ögat. 

     Men när jag tittade mig i spegeln, blev jag halvt förskräckt innan jag tänkte "jaha". 

    Högra ögat är rött, har uppstått en blödning i ögat. Antagligen ett blodkärl som brustit.

     Det är inget farligt och det har hänt mig förut, så jag är inte orolig.

     Jag ser ut som tagen ur halloween eller Scary movie

    Och ni ska slippa se det. Visar det inte mer än nödvändigt ;) Räcker med att arbetskamraterna får se ;)

 

   Annars då?


   Ja det är torsdag vilket innebär sista arbetsdagen för mig. Arbetsträning idag-sen Helg. Woop Woop :)

    Så härligt med helg! Mys. Slappande. Skapande. Motion. Kanske grilla. Och kanske träna.

    

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2018 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards