Alla inlägg den 29 april 2018

Av Annie - 29 april 2018 11:15


   Även fast jag mest förespråkar och tänker att det är bättre att tänka framåt istället för bakåt.

    Så är jag ändå bara människa och det kan hända att jag också tänker på det som varit.

 

    Men det är skillnad på att tänka bakåt och tänka bakåt. Jag går inte in på detaljer nu-

    men jag har haft ganska mycket problem med min kropp i form av sjukdomar och även psykisk ohälsa.

    Men livet blir som det blir, helt enkelt. Och lika bra göra det bästa av det istället för att gräma sig

    och fastna i negativa tankebanor. Och det finns alltid dem som har det "bättre" men jag kan lova

    att det finns väldigt många som har det sämre också.

    Livet är ett lotteri. Så är det. Lika bra att försöka njuta av livet.

    För det finns så mycket i livet som är bra. Riktigt bra och tom toppenbra!

 

    Men iaf. Det här med att tänka bakåt. Jag kan ändå känna mig riktigt stolt och tacksam.

 
   -Visst jag har en sämre nacke än många andra- men jag kan "jobba" & jag kan träna.

    Träna min styrketräning! Hur häftigt är inte det? Så tacksam för det.

   -Har en ond kropp-men den fungerar.

   -I oktober åkte jag ner i en riktigt jobbig depression, med mycket ångest och panikattacker.

    Och nu arbetstränar jag och mår bättre. Jag är så stolt. Faktiskt. Jag har kommit så långt.

 

    Det är väl riktigt icke svenskt att uttala dem orden. Men då får det vara så .

   Tänker fortsätta vara stolt över mig själv!

    

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2018 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards