Alla inlägg den 1 juni 2018

Av Annie - 1 juni 2018 19:15

 

     Höjdpunkter från mitt liv under Maj månad ...

 


      Månadens Wihooo .....


          -  Alltså vilken högsommar vi haft i Maj, helt otroligt. Jag gillar ju verkligen värmen-

             men jag får även andra tankar om att det kanske är mindre bra pga alla miljöhot runt oss.

 

          - Alla stunder i solstolen i solen/skuggan med en kaffe eller ljudboken.

            Jag behöver då och då vara för mig själv. Och då är solstolen och lugnet hemma perfekt.

 

          - Alla middagar i trädgården.  Alltså. Så så himla mysigt. I love it :)

            Vi bor i vårat paradis. Skulle inte vilja bo nån annanstans ;)

 

          - Aw med arbetsträningen. Så himla kul att ses utanför jobbet.

             Så underbara människor, som jag "får" jobba med :)

 

          -Mitt skapande. Tyckte att jag hade inspiration förut. Men nu ... Ännu mer. GLÄDJE!

 

         - Träningen. Omg. Det går bättre och bättre-trots min värkkropp. Mycket är möjligt.

            Glöm ALDRIG det! 

    

    månadens Nähää ...


        Väntar fortf på återkoppling från handläggaren. Hoppas hon mejlar/ringer tillbaka nu snart.

             Den som väntar på nåt (förhoppningsvis) gott ...

 

           -Rinnande ögon & nysningar deluxe. Hej hej på dig pollen.

 

       

    Månadens Motto ....


        - Fortsätt ALLTID att kämpa. Inget vara för evigt- inte ens det som är riktigt riktigt jobbigt.

             Det blir alltid bättre. Håll ut. Det kommer bättre dagar. 

          

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14 15 16 17
18 19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2018 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Skapa flashcards