Alla inlägg den 2 juni 2018

Av Annie - 2 juni 2018 20:15

  

   Dagens bästa?


      Helt klart känslan under och efter dagens konditionsträning.

       Jag tog Milen. Alltså jag. Jag med kronisk värk och en problemkropp. Jag tog milen. 

       Det känns helt magiskt och helt underbart. Pw med joggingintervaller.

       Endorfiner är bara förnamnet ...

    

   Dagens höjdpunkt?

 

      Kvällens grillmiddag med sambon och solen som sällskap. Underbart gott.

        Det är nåt speciellt med att äta ute på sommaren. 
       Maten blir nästan extra god ;)

 

 

    Och nu då?

 

      Resten av kvällen blir det soffmys, gottis och nån serie eller film. En hemmakväll :)

        Kanske lite skapande också. Redo för myslördag ;)

   

      Ha en fiortsättning på helgen, kära läsare & bloggare :)

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14 15 16 17
18 19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2018 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Skapa flashcards