Alla inlägg den 3 juni 2018

Av Annie - 3 juni 2018 19:30


    Den här veckan har varit upps and downs, men allra mest upps-

    och jag fokuserar på dem ....



      -Gemenskap och skratt med mina arbetskompisar på arbetsträningen.

         Vi var nyktra och hade supertrevligt. Och jag tog bilen hem på kvällen. Finns fördelar med att vara nykter!

 

      -Flera stunder i solstolen med ljudboken och/eller kaffekoppen.

          Så härligt och nödvändigt med lite återhämtning då och då :)

 

      -Många soliga middagar i trädgården. Härligt. Gott. underbart och lycka :)


      -Tagit vara på-nuet och ägnat mig åt passionen. Målandet och konsten.

          Alltså youtube och google. Det finns så mycket inspiration. Underbart! 


      -Massor av träningspass både styrkepass ( favoriten ;) och konditionspass.

        

 

       Bildbomb från denna veckan .....

         

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14 15 16 17
18 19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2018 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Skapa flashcards