Alla inlägg den 5 juni 2018

Av Annie - 5 juni 2018 19:30


   

     Ja precis som rubriken lyder här är dagens instagrambild.

      Och inte så förvånande så är det en träningsbild :) Men som sagt inne hos mig blir det en hel del träning.

 

      Tänkte berätta lite bakgrundshistorik för de som är nya här eller inte känner mig helt.

      Jag har inte tränat hela mitt liv. Träningen vart min "grej" i vuxen ålder.

 

      Jag började träna för ca 5-6 år sen. Det var då jag började bli sjuk, det har varit en lång och

      tuff resa-som började med flera diskbråck i nacken.

      Det var efter jag fick den diagnosen som jag började träna-för det var det rådet jag fick."Börja träna".

 

      Men det slutade inte med diskbråck, efter några år kom även kronisk smärta i kroppen, IBS,

      Utmattning och depression. Men nu var det inte tänkt att jag skulle tråka ut er med för mycket

      sjukdomsskriverier, men iaf. Lite bakgrund ;)

 

      Så .. Träning är mer än bara just träning för mig. Så mycket mer.

      Jag skulle aldrig kunna tänka mig ett liv utan träning nu :)

 

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14 15 16 17
18 19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2018 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Skapa flashcards