Alla inlägg den 10 juni 2018

Av Annie - 10 juni 2018 18:45


  Hej kära bloggisar och läsare!

 

    Det blev en spontan trip till Järvsö, Järvzoo och hälsingland för oss i helgen.

     Så kul och mysigt!


    Vi åkte upp lördag fm och började med besök på Järvzzo.

     Jag älskar ju djur om någon missat det .. ;) Ett tips är att åka dit när djuren matas-då får man se dem mer.


    Det var speciellt kul att få se björnarna, vargarna och lokatten. Vilka djur. Är fascinerad av vilda djur :)

     Sen vart det även skärgårdskryssning med buffe i Hälsingland och natt på hotell. Och hotellfrukost ;)

 

     Måendet idag. Ja det har inte varit tipptopp. Min kroniska tarmsjukdom gillade nog inte buffeen.

     Och ont i kroppen pga kronisk värk och dålig hotellsäng. Men lördagen var bra :)

     Väljer att fokusera mest på det positiva.


     Hur har DIN helg varit? :)

 


    Bjuder på bildbomb här nedan ....

 
   

 

     
 

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14 15 16 17
18 19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2018 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Skapa flashcards