Alla inlägg den 14 juni 2018

Av Annie - 14 juni 2018 15:30


  Tänkte jag skulle lämna ett livstecken .....

 

       Har inte hänt så mycket sen sist.  (Eller jo det har det påsättochvis, men mer på ett annat

         plan i livet ). Lite planer gällande sommaren ;)

         Kommer berätta om det senare, när det är mer spikat i trä-så att säga :)

 

       Iaf. Det är ju halv sjukstuga här. Jag som är däckad. Min borg är soffan just nu ;)

         Lyssnar på min ljudbok."För att kunna leva". En nordkoreansk flickas resa till frihet.

         Dricker te och äter glass. 

 

         Ja just det. Bjuder på denna till er.

          Lyckades också spilla ut min tekopp i halva soffan. Kul? Nä, inte direkt.

         Bara att dra igång tvätt och städ. Idag är inte min dag!

 


       Hoppas DU har en bättre dag :)

        

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14 15 16 17
18 19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2018 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Skapa flashcards