Alla inlägg den 23 juni 2018

Av Annie - 23 juni 2018 12:15



     Jag hade en riktigt härlig Midsommar.

       Den började med Bubbel i trädgården. Och då sken även solen fram-så vart riktigt härligt.

       Ju då var det verkligen sommarkänsla.


     Tom förrätten, med det traditionella (sill, lax mm)-vart ute. Så då vart det långbord i trädgården

     Mums. Så gott och så trevligt :)

 

       Sen tändes grillen, men maten åts inomhus-för då var det helt klart kallare. Typisk midsommar ,)

 

      Kort och gott. En riktigt härlig Midsommar-med några nära & kära :)


     Min midsommar började ju med bubbel (nedan) och den avslutades med snapchat ( också nedan ;)

       

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14 15 16 17
18 19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2018 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards