Alla inlägg den 25 juni 2018

Av Annie - 25 juni 2018 20:30


   Vad har hänt idag då?

 

       Idag har jag arbetstränat till 15. Efteråt tog jag bilen till köpcentrum, hämtade ut medicin till mig.

         Tänkte också kolla på bikini (till resan). 

         Varför ska det vara så svårt att hitta en passande bikini?

     
         Inte första gången för mig. Och nej modell trekantsdel funkar inte på mig ( skrattande smiley .. ;)*ler*

         Har iaf hittat och köpt en bikini. Men skulle vilja ha med 2 helst. Jaja, får se hur det blir ;)

 

         Och ikväll vart det endorfiner. Nämligen konditionsträning. Pw-med joggingintervaller.

 

        Så just nu är måendet on top of the world. ( Glädjeskutt-mående ;)

       

Av Annie - 25 juni 2018 08:45


   Ja det här med mina planer för sommaren 2018 ....

  

 

       Arbetsplatsen där jag arbetstränar har stängt (Semesterstängt) i juli.

         Och jag fick äntligen svart från min HL (handläggare) för ett tag sen hur det blir då.

        

       Alltså blir jag "ledig" eller måste jag göra annan aktivitet under Juli?


       Jag blir Ledig. Så underbart ! 4 veckor.

 

       Alltså. Ni anar inte, hur glad jag är över det. Jag har inte haft "sommarsemester" eller varit "ledig"

         på många år. Jag har varit Sjuk. Sjukskriven. Under utredning. Haft utmattningsdepression mm.

  

       Och för att toppa det, så åker vi snart till solen ;)

 

       Vi bokade en resa direkt när jag fick veta. till Kreta. Nedräkning nu ... ;)

        

         *Våran senaste resa var till Cypern för 7 år sen*

        

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14 15 16 17
18 19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2018 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Skapa flashcards