Alla inlägg den 3 augusti 2018

Av Annie - 3 augusti 2018 19:30

    

      Från ös, vikter och full fart med ett styrkepass på fm-till myshäng nu ikväll.

        Ja jag gillar ju att vara i farten, träna mycket (tror inte nån missat det), vara aktiv och göra saker.

        Det är jag och har alltid varit jag.

 

         Men jag gillar också kontraster. Precis som att jag är den där träningstjejen som tränar Ofta,

        dricker nocco ibland och äter kvarg, mycket protein.

        Så uppskattar jag även myskvällar med serie, film och gottis :)

 

      Så ikväll blir det myskväll. Med netflix och gottis. Underbart. 

 

       Ha en riktigt fin fredag Du som läser!

   

Av Annie - 3 augusti 2018 10:30

  

   God morgon el kanske god fm ;)

 

    Idag vart det sovmorgon för mig. Så skönt och välbehövligt.

     Och efter det var det frukost. Körde en lite annan frulle idag, kul att variera sig ;)

 

     Sitter nu med stora kaffekoppen. Taggar alldeles strax för ett styrkepass!

     För mig är det bästa sättet att starta helgen, med nåt jag älskar att göra. 

    Och med glädje, aktivitet, styrka och motivation för helgen & livet!

 

     Kan det bli bättre liksom? :)

   

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2018 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards