Alla inlägg den 5 augusti 2018

Av Annie - 5 augusti 2018 16:30


      Veckans BÄSTA känsla. Att jag mår Så bra nu. Jag gillar verkligen mitt liv.

        Och det bästa är att jag menar det verkligen. Jag mår så mycket bättre inombords.

       "Var TACKSAM för det du har och inte otacksam för det du inte har"

 

        3 HÖJDPUNKTER med veckan. Träningen, som går bättre och bättre.

        Målandet, känner att jag utvecklas mer och mer. Min psykiska hälsa, som blir bättre & bättre.

 

        2 saker jag GILLAR med mig själv denna vecka.

        Jag är målmedveten, envis. Och har en stark vilja. Oj vart visst 3 saker ;)

 

         Dessa 4 SAKER tar jag med mig mot veckan som kommer.

         Var stolt över dina framsteg Och den DU är :)

        Var glad över ALLT du har :)

        Var sann mot dig själv :)

        Var vänlig och le mot andra människor. Dem ler nog tillbaks ;)

     

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2018 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards