Alla inlägg den 9 september 2018

Av Annie - 9 september 2018 11:15



    Några av er vet. Men ni är nog ganska många också som inte vet. Vad jag jobbar med.

      Efter år med sjukdomar, sjukskrivningar och studerande.

 

     Jag arbetstränar på ett hunddagis i stan. Och jag stortrivs, med jobbet och personalen.

     Har alltid varit mer av en kattmänniska, än en hundmänniska-lite förvånande kanske.

     Men det är så kul. Med hundarna, promenaderna, jobbet!

     Ett stort plus också är personalen. Som är frispråkiga, roliga och sociala.

     Jag är på en väldigt social arbetsplats. Med flera anställda, flera som arbetstränar,

     hundägare som lämnar-och hämtar hundar. Kunder som ringer eller hälsar på mm.

 

     Känner att jag utvecklats mycket sen jag började här i början av året. Så mycket!

 

     Tack fina www.matildaberlin.se för inspiration till detta inlägg!

     Bild från @pixabay

    

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2018 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards