Alla inlägg den 11 september 2018

Av Annie - 11 september 2018 20:24


   En super bra tisdag har jag haft ....



       Den har innehållit en bra och rolig dag på arbetsträningen.

         Så lyckligt lottad som får åka till just den arbetsplatsen om dagarna :)

        

         Och nu är jag nytränad Och mår TOPPEN! Ska nu ta mitt kvällsmål, fylld vattenflaska

         och sätta mig i soffan. Och slöa resten av kvällen ;)

         Nu har halva min arbetsvecka gått också. Woop Woop för det :)

 

         Och idag kom ääntligen mina jeansleggings som jag beställt från www.bonprix.se!

         De kommer upp senare i veckan. Dem satt perfekt. Så glad för det :)

     

Av Annie - 11 september 2018 09:09


    God morgon kära Du som läser. Hoppas Du mår bra idag!

     Jag mår toppen, ja menar varför inte? ;)

     Ska snart till min härliga arbetsträning och sitter med kaffekoppen här :)

 

     Hann också med att lägga ut min nya vovve på mitt kreativa konto på insta :)

     Har "jobbat" med honom ett tag. Vart såå nöjd. Vad tycks?

 

     Ha en fin fin Tisdag!

   

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2018 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards