Alla inlägg under oktober 2018

Av Annie - 4 oktober 2018 16:15


   Denna torsdag har innehållit ......



      -En riktigt bra arbetsdag på bästa arbetsträningen.

         Och då det ju är kanelbullens dag så vart det mysfika med arbetskamraterna.

 

      -Känner verkligen att jag har utvecklat mig på min arbetsträning.

          Tar för mig mer och vågar mer och mer. Känner mig riktigt stolt över mig själv.

          Man ska inte vara så rädd för att berömma sig själv heller. Våga stå ut lite & beröm Dig Själv ;)

 

       Nu har jag helg. Så skönt och härligt :)

 

       Och. Efter 3 planerade helger- har jag nu en helt oplanerad helg. Så skönt!

         Så denna helg blir det nog massa träning och skapande. Love it :)

 

 

Av Annie - 3 oktober 2018 20:00


    Motivationen är inte alltid på topp för mig heller. Men jag gjorde det ändå.

     Så nu mår jag så mycket bättre. 1 timme styrketräning. Mår alltid bättre av den.

 

   Ibland är det bra att vara envis!


    Nu blir det soffan, kvällsmål och slöa resten av kvällen :)


    Hoppas Du har en bra kväll!

   

Av Annie - 2 oktober 2018 19:48


     Ikväll står slappande och återhämtning på schemat. Vilodag från träningen.

      Och en kväll i soffan och vid datorn. Skönt. och viktigt med återhämtning också.

 

  Och inte bara det ..

 

      Provade nyss klänning också. Jag ska på bröllop nästa helg. Alltså redan.

      Har vetat om det länge och nu är det nästa helg. Wow på det!

      Fina vännen ska gifta sig. Fina Angelica (www.nouw.com/icaibloggen)

      Vi har verkligen en speciell vänskap, ska bli så kul att få se henne gifta sig!

   

Av Annie - 1 oktober 2018 20:15

 

  Och nu nåt helt annat ....



    Det är nu oktober. Vid ungefär den här tiden förra året åkte jag rätt ner i hålet, det svarta hålet.

     Min depression. Det ger mycket dubbla tankar att tänka tillbaka på den tiden.

 

     Jag så sjukt stolt över mig själv och den resa jag gjort och gör.

     Jag har inte bara tagit mig upp. Jag har börjat arbetsträna Och jobbar nu 50 %.

     Och. Jag har utvecklat träningen ännu mera. Och kunnat öka på med intensitet,

     duration och frekvens. Känner mig starkare både psykiskt och fysiskt.

 

     Så. Det blir alltid bättre. Glöm inte det. 

 

     You Can. End of story!

   


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2018
>>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards