Alla inlägg den 20 maj 2013

Av Annie - 20 maj 2013 15:49

Imorse var jag på Hc och träffade min sjukgymnast. Det var dags för Akupunktur igen .. ;-)

Det gör oftast ont när hon sätter in nålarna, men efter ett tag försvinner det och jag blir väldigt avslappnad ... en väldigt skön känsla! Jag har bara positivt att säga om akupunktur än så länge.


Sen på em var det dags för min träning och powerwalk! Jag tränade kondition, mage, ben och rumpa.

Älskar känslan after träning! Då känns det så bra ;-)


En sak som känns jäkligt Tråkigt är att jag missar min efterlängtade Konsert på Söndag!!!

Då skulle jag ha sett en av dem absolut bästa nämligen P!nk på Globen!! Grymt irriterande :-(

Det går inte tyvärr, jag kan Inte gå på hennes konsert- jag är för dålig i mitt diskbråck ....

Jag får jätteont av minsta lilla sak, så gå på konsert( ståplats ..) går inte ...

Har varit så irriterad över det, men det är bara att försöka inse min situation som den ser ut nu ....

Så jag tröstar mig med lite bilder på P!nk här ....

 

 


Den första bilden är från konsert med P!nk  ;-) Som jag var på för några år sen ;-)

Den var på Globen den med, hade ståplats då ! Vilken upplevelse det var!! P!nk är grym!!

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards