Alla inlägg under maj 2017

Av Annie - 31 maj 2017 12:45

  

    alla dagar är inte positiva-men oftast finns det iaf nåt positivt i varje dag ...

 

   -Kanske ett roligt samtal med en arbetskompis, samtal med en kär vän eller en god måltid ...

 

     Och ....

 

   -Det blir bättre. Inget vara för evigt-inte ens det riktigt dåliga ...

    -Sommaren är iaf på väg ..

    -Det är ju onsdag-så halvvägs till helgen. bra va? ;)

 

    Några meningar på vägen ... :)


       


Av Annie - 30 maj 2017 19:15



     Veckans vill ha ...



    -Dessa mjukisar från www.johnssport.se ..

   

      -Mobilskal från www.fyndiq.se ...

    

Av Annie - 29 maj 2017 19:45


     Ja min handväska är ett måste, den är ju så viktig .. ;)

      Tror många av er som tillhör den kvinnliga delen av befolkningen känner igen er ;)

 

    Detta finns i min handväska:


      -Plånbok. Ett måste, med alla viktiga kort och framförallt körkortet. Då jag alltid tar bilen ;)

      -Mobiltelefon & hörlurar. Behövs nog nästan inte förklaras. Mobilen måste med ;)

      -Nycklar. Ja absolut. Hemnyckel och bilnyckel ;)

      -Värktabletter. Kan alltid vara bra att ha med sig.

      -Näsdukar. Japp, kan med behövas, kanske ;) 

      -Lypsyl & läppstift. Det bara är så. Jag och lypsyl, dem är överallt. I hemmet, i bilen och i handväskan.

      -Nagelfil. Ja varför inte ;)

     -Tuggummi. Kan alltid vara bra att ha med sig ;)

 

   Inspiration till inlägget kommer från www.devote.se/johnssons  

   

 

Av Annie - 29 maj 2017 09:45


   Här kommer några foton från min helg, min helg i bilder.

    Blombilden togs för några dagar sen & resten togs i helgen ;)

    Det är verkligen ett nöje att fotografera med min nya Samsung. Tar fotandet till en Helt ny nivå ;)

   

   Fick denna blomväxt av min svärmor när jag fyllde år i april och nu har den börjat blomma igen. Så fin ;)

 


   Glass är verkligen extra gott när man är sjuk. Och jag älskar lakritsglass, så gott ;)

     

  

    När orken fanns, så var målandet nr 1 ;) Gjorde klar denna tjej i helgen. Min första tjej med dip dye i håret.

    Vart faktiskt riktigt nöjd med henne :)

    Ja hon hamnade på mitt kreativa instakonto också.

 

      

 

    Mitt armband från www.aldrigensam.com ... detta tar jag aldrig av mig-det sitter på dag som natt.

    Har ett till i silver-som jag också har på mig ibland. Men detta svart-vita, sitter på jämt ;)

    

Av Annie - 27 maj 2017 20:30


   Ja nu är klockan 20.20 .. och det är först gången jag använder datorn idag,

   annars brukar den startas tidigare ;)

   Började må sämre igår, så denna lördag har spenderats helt i soffan.

 

   Jag är verkligen dålig på att vara sjuk och bara vila eller ligga i sängen/soffan ...

   blir så uttråkad-även fast jag är sjuk. Men idag har det gjorts-legat i soffan, vilat & kollat netflix.

 

   Det här var lite av min omgivning idag, det ena fönstret i vardagsrummet ;)

    

Av Annie - 26 maj 2017 18:45


   Nu är det äntligen .. helg för mig. Idag har jag arbetstränat, målat och lite sånt. 

   Och nu är jag ledig i 3 dagar, känns ganska skönt faktiskt :) 

 

   Vad har du gjort idag?

   

Av Annie - 25 maj 2017 15:15


   Här har det inte .. hänt så mycket sen sist. Var länge sen jag var så här dunderförkyld, men men-

    det kunde ju vara värre ;) Är ju iaf uppe på benen. Och sambon har samma, blir ju ofta så ;)


    Har arbetstränat .. idag, annars blir det nog rätt lugnt. Kolla netflix, skam och kanske måla lite ;)

    Vad gör Du idag? :)

 

    Appropå måla, så tänkte jag visa er mina 3 sista skapelser ..

   

   

   

Av Annie - 23 maj 2017 17:15


   Ja idag har jag .. arbetstränat. Sen har jag inte gjort så mycket mer, ärligt talat.

    Förkylningen hade tagit om imorse, antagligen pga en natt med dålig sömn .. men jag gjorde iaf mina 

    timmar på arbetsträningen och det gick ganska bra ändå ;) 

 

   Sen tog jag bilen hem .. åt lunch och sen har jag legat i soffan.

   Och lär nog också återvända dit, till soffan- efter detta inlägg ;)

 

   Vart iaf lite gott för en stund sen. Så gott med glass vid ont i halsen.

 


   Och här kommer .. lite pepp och motivation ...

   

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2017 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Skapa flashcards