Direktlänk till inlägg 12 maj 2014

Veckans första träning

Av Annie - 12 maj 2014 12:15

Veckans första rehabträning är gjord.

Det blev styrketräning och kondition idag.

Kortare pass styrketräning och 7 km kondition.

Kändes bra och härligt. Hoppas värken håller sig hyfsat i schack idag.

 

Det går så upp och ner med värken. Det kan nästan liknas vid att åka

berg-och-dalbana. Man vet aldrig hur morgondagen blir eller hur nästa

vecka blir. Jag måste hela tiden tänka på nacken och armarna.

Och vad jag gör och inte gör. Inte bara träningsmässigt, utan Alltid.

Men jag känner att träningen hjälper mig, även om det tar enormt lång tid.

Träningen hjälper inte bara min kropp, även mitt psyke.

Den gör mig gladare, mer positiv och motiverad.

 

 

 

 

 

 
 
Jess

Jess

12 maj 2014 14:21

Träning ger hela människan godheter. Man behöver ju inte tokträna, promenader är underskattade. Hoppas du får en bra dag. Här har solen kommit fram och jag har klarat av att ta 2 prommisar på ca 3km styck.
kram

http://attvaraannorlunda.bloggplatsen.se

Annie

12 maj 2014 15:02

Ja verkligen! Ja så är det :-) Jag blir så motiverad bara, så jag vill köra på en del ;-)
Men viktigt att jag tränar lagom mycket, så inte värken kommer mer än nödvändigt.
Det är viktigast ;-)

Vad bra! duktig du är ;-)
Jag tog powerwalk, så härligt det är ;-)
Kram/

 
luvcatz

luvcatz

12 maj 2014 19:19

En dag i taget, du tar hand om dig fantastiskt bra :)

Hoppas måndagen varit fin, kram!

http://luvcatz.bloggplatsen.se

Annie

12 maj 2014 19:34

Ja jag får ta en dag i taget :-)
Tack snälla ;-)

Dagen har varit helt ok faktiskt.
Varit bättre idag, än dem senaste dagarna :-)
Så jag njuter av idag ;-)
Kramar/

 
Snöflinga

Snöflinga

12 maj 2014 20:54

Vad duktig du är! :) Bra kämpat!

Kram
Snöflinga

http://snoflinga.blogplatsen.se

Annie

12 maj 2014 21:04

Tack så mycket! ;-)
Kul att du tittade in hos mig ;-)

Kramar/

 
natalia

natalia

12 maj 2014 21:02

Du är så jäkla duktig!!! Så grym!
Du inspirerar!! :D

http://nattis98.bloggplatsen.se

Annie

12 maj 2014 21:06

Åh tack så mycket!:-)
Roligt att höra! ;-)

Kram!

 
Ida

Ida

13 maj 2014 00:49

Låter som ett härligt pass. Hoppas du sluppit värk!

SV: Det gick jättebra idag! Är så nöjd! :D Det var verkligen folkfest! Man blev jättepeppad av andra. kram

http://lilla-pys.bloggplatsen.se

Annie

13 maj 2014 07:57

Tack :-) Ja igår var en hyfsat bra dag faktiskt. Skönt att få ha bättre dagar också :-)
Ja det var ett bra pass ;-)

Vad kul ;-)
Javisst blir man det. Roligt!
kram/

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards