Alla inlägg under december 2013

Av Annie - 31 december 2013 13:06


   


Vill önska er alla ett riktigt Gott Nytt år! Hoppas ni får en fin kväll vad ni än ska göra.

Jag tror på 2014, det kommer att bli ett bättre år för mig.

Blir ingen champagne för mig ikväll, får nöja mig med bilden ovan.

Så ha en fin kväll & ta det lugnt med alkoholen.

 

Kramar <3

Av Annie - 30 december 2013 13:31

   

     

Har gjort min rehabträning idag. Det blev Powerwalk 5 km och träningsövningar efter det bla Squatsen. Är riktig taggad på min rehab/träning, det känns bra att jag i alla fall kan göra min rehab även fast jag måste tänka mycket på Vad för övning jag gör Och Hur jag gör den ..

Tränar mest nedre delen av min kropp ,tex benen. Då jag har diskbråck i nacken.

Jag är oxe, så jag är envis och ger mig inte. Träningen motiverar mig verkligen!

Tänk "jag kan" istället för "jag kan inte". Det är Du värd.

Alla kan ha en dålig dag, även jag .. Men det gäller att fortsätta kämpa ändå!

 

Av Annie - 29 december 2013 16:09


Hur har 2013 varit?  Sådär, gått upp och ner detta året. Haft mycket värk pga Diskbråcken.

Har jag gjort nån resa under 2013?  Nej!

Skaffat nytt intresse under 2013?  Ja! Träningen, så taggad på träningen ...

Har jag lärt mig nåt under 2013?   Ja! Att kämpå på och övning ger färdighet.

Det bästa jag gjort under 2013?   Jag har tagit körkort detta året!! Så underbart!

Vad gjorde jag på min födelsedag 2013?  Åt tårta, antar jag ;-)

Bästa julklappen 2013?  Fick kaffemaskin Tassimo av mamma & pappa, mmmm!

Tankar inför 2014?  Jag ska bli frisk(are) och tänka på ny utbildning & fortsätta träna!

 

 

 


 

 

 

Av Annie - 28 december 2013 14:53

 

Det är bra med nåt att äta/dricka efter träning, för återhämtning. Då tycker jag att dessa bars passar utmärkt, dem är rika på protein och är dessutom väldigt goda.

Mina favoriter är kokos, fudge crisp, banan-choklad. Så goda!

Har även provat den med lakritssmak som är på bilden, men den gillade jag inte.

Kan verkligen rekomendera dessa protein-bars.

Blev en sån här efter min rehab idag, mums!

Av Annie - 27 december 2013 19:25


Jag är inget Britney-fan, men jag älskar hennes låt "Parfyme" ..

När jag tränar min rehab så blir det alltid musik till träningen och hennes låt spelas då ofta.

  

 

 

 

 

Av Annie - 26 december 2013 19:34


Då har julen passerat även denna gång. Jag är nöjd med min Jul, har umgåtts med familj och nära, kära. Ätit god julmat, fikat, umgåtts och fått fina julklappar!

Jag tycker att man ska vara tacksam för det, för det finns många människor som har det sämre över julen. Sånt är värt att tänka på, tycker jag ...

 

Ikväll blir det soffa och kanske en film till det.

Känner mig ganska så trött och har värk, så det blir en tidig kväll ändå.

 

 

Kram på er <3

 

Av Annie - 23 december 2013 12:31


Igår var det julstök här hemma. Vi klädde granen, åt julskinkemacka med senap( så gott tycker jag), lyssnade på julmusik och fikade med pepparkakor och glögg( alkohofri såklart för mig, då jag äter mediciner ..) Kändes verkligen som julstämning här hemma!

 

 

 


Önskar mina läsare en God Jul & ett Gott Nytt år!

Hoppas ni får en mysig och fin Jul <3

Av Annie - 22 december 2013 13:36

 

 

Idag blir en mysdag så här 4:e Advent. Lyssnar på julmusik, tar det lugnt och dricker kaffe ..

Idag ska vi klä våran gran också, sånt tycker jag är lite mysigt!

Blir nog glögg och pepparkakor också, gott.

Hoppas Du får en fin söndag!

 

Hade nog besöksrekord igår, 21 unika besökare. Kul!

Okej det är kanske inte jättemycket, men jag tycker det är kul med rekord ändå!

Så tack ni som läser! <3

 

 


Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Skapa flashcards