Alla inlägg den 14 december 2013

Av Annie - 14 december 2013 20:41



 

Kunde inte ha sagt det bättre själv!

Jag är inte rädd för att säga vad jag tycker. Jag är inte den som håller tyst heller om jag ser/hör att någon blir dåligt behandlad. Sån är jag i alla fall.

Ni som läst min blogg tidigare kanske vet att jag även är ett stort Fan av P!nk!

Det är en tjej med skinn på näsan och det är bra att ha det ibland .. Hon är grym och så bra tycker jag!

Kram på er <3

Av Annie - 14 december 2013 14:00


Tack ni som kommenterade igår!<3 Det finns verkligen människor för allt ...

Varför hålla på och skriva negativa saker i rampljuset i nån annans bloggnamn.

Det säger ganska mycket om dig som gjorde det ...

Mejlade för övrigt support bloggplatsen på en gång så .....

 

Idag har jag gort min rehab/träning och det kändes riktigt bra!

Blev olika träningsövningar bla squatsen och benlyft.

 

Nu snöar det riktigt ordentligt här, fint ändå med vitt på marken.

Inte långt till julen nu, det närmar sig fort ..

 

 

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards