Alla inlägg den 18 december 2013

Av Annie - 18 december 2013 14:47


Det här året har gått så fort tycker jag, ändå fast jag varit sjuk i stort sett hela året.

Har inte varit ett roligt år för mig 2013, blev sjuk och sjukskriven. En vardag som innehåller värk, smärta, mediciner, åka till hälsocentralen, träffa läkare, åka till sjukhuset m.m

 

Det som hände detta året, som är positivt-var mitt körkort! Vilken känsla så underbart!!

Är så glad att jag lyckades trots min värk från mina diskbråck.

Underlättar mitt liv som sjuk och sjukskriven att ha körkort!

 

Jag tror på 2014, det kommer att bli ett bättre år för mig. Vet inte vad som kommer att hända framöver, ska på möte med arbgivare, läkare och försäkringskassan på fredag ..

Kommer väl diskutera min framtid då, tveksamt om jag kan jobba kvar på mitt jobb ...

Kanske får sätta mig i skolbänken igen ...

Många tankar och funderingar ..

Men jag tror ändå att det kommer att ordna sig på nåt sätt tilll slut.

 

 

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards