Alla inlägg under november 2015

Av Annie - 15 november 2015 19:43

      

     Alltså tyvärr. Jag hinner inte med bloggen nu. Så det blir en bloggpaus för mig & bloggen nu ...

     Nya kursen har dragit igång med mycket att göra och mycket pluggande. Och har fullt upp med livet.

     Fullt upp med livet och måendet som inte är tipptopp.

     Vet inte hur lång pausen blir, kanske några dagar, nån vecka eller längre!

      

Av Annie - 7 november 2015 16:30


  Veckans diss


   Men alltså nej. Bloggplatsen är inget sex forum. Det finns andra platser på nätet för det.

   Bloggplatsen är definintivt inte rätt ställe!
   Är varken intresserad av att läsa om onani, diverse kroppsdelar eller dina sex eskapader.

   Tror inte så många andra heller är det här ..

 

   Och varför blogga om man inte ens kan skriva egna inlägg. Varför sno inlägg från andra bloggare?

   Det kan jag absolut inte förstå. Sunt förnuft!

 

  Veckans hiss

 

   Alla ni underbara, fina, guldvärda bloggvänner som förgyller min blogg och mitt liv! Ni är bäst!

   Även om jag har en dålig dag-så blir dagen så mycket bättre när jag läser era fina kommentarer. Det värmer!

   Kärlek till er ******

 

    

 

Av Annie - 3 november 2015 19:28


    Har inte mått toppen idag. Pms och mensvärk. Avskyr denna veckan i månaden,

    mest för att jag får så ont. Verkligen ont! Men men vad gör man?

    Är man högskolestudent så är man ..Och är det tenta-vecka, så är det!

    Då är det bara att försöka plugga ändå. Så gott det går. Tycker iaf att ämnet är intressant.

 

    Skriver mer en annan dag. Har lite fullt upp med tenta-pluggandet ( och humörsvängningar just nu ;)

     

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Skapa flashcards