Alla inlägg under november 2013

Av Annie - 30 november 2013 15:25

 


Älskar detta citat! Även fast det kan verka svårt och kanske igen ide att pröva .. Så Jo prova igen!!

Det kanske tom går bättre denna gång. Ge aldrig upp ... Även fast det ser mörkt ut nu- så blir det bättre ...


Av Annie - 28 november 2013 13:31

 


Som ni ser har jag inte bytt namn på blogggen. Inte än i alla fall ;-)

Funderar fortfarande på namn, men har inte kommit på nåt super bra än- bara halv bra namn, så får fundera lite mer!

Tack ni som kommenterade och delade med er av era åsikter!

Om det är nån som har nåt förslag på namn så kommentera. Jag fortsätter att fundera ... ;-)

Kram på er <3

Av Annie - 27 november 2013 16:05

 


Jag är lite sugen på att byta namn på min blogg. Nån av er som har erfarenhet av det?/ bytt namn på sin blogg?

Känner att mitt liv har förändrats så mycket, sen jag först skapade bloggen ....

Men en undran, förlorar man följare då? går det att byta namn bara sådär?  ...

Om det är nån av er som vet, eller har åsikt om det var inte blyg ;-) kommentera gärna! ;-)

Kram <3


Av Annie - 26 november 2013 13:33

 


Jag älskar att fotografera och föreviga händelser,naturen, djur m.m

Har inte blivit nåt fotograferat på vääldigt länge nu, sjukdomen stoppar tyvärr upp mycket i min vardag.

Saker som man inte ens kanske reflekterar över när man är frisk, man tar det mest för givet ...

sånt kan inte jag göra pga mina diskbråck, jag måste hela tiden tänka på vad jag gör och inte gör.


Men ska försöka fota lite nån dag. Det blir inte idag, men kanske en annan dag.

Jag är så glad och tacksam att jag har min sambo i mitt liv, han är en klippa och en stor trygghet för mig.

Han hjälper mig så oerhört, med så mycket! <3


Av Annie - 24 november 2013 16:37

 


Ja tänk att få bli Frisk! ... Det skulle vara underbart !!

Har väldigt Ont idag, så låter bilden få tala idag ...

Sån värk i min nacke :-( ;-(


Av Annie - 22 november 2013 12:23

 


Jag gillar verkligen Celsius-dryckerna. Dricker det innan och under min rehab då och då.

Blir så pigg av dem och så tycker jag dem är Goda!

Min favorit är den med cola-smak, sen kommer nog den med apelsin-smak ;-)


Celsius innehåller koffein och guarana som ger energi.

I Celsius finns också flera källor av antioxidanter, c-vitamin, b-vitamin ribiflavin, extrakt från grönt te,

ingefära.

Celsius är sockerfri, så den kan man med mycket gott samvete dricka.

Celsius innehåller heller inte några artificiella  konserveringsmedel.

Finns i 6 olika smaker nämligen; Cola, Apelsin, Citron-lime,Vilda bär, Persika-mango & Jordgubb-kiwi.

Av Annie - 20 november 2013 19:12



Min dag har varit sådär, ingen toppendag.

Men går inte in på det idag. Har varit ute på en promenad nu på kvällen iaf, blev 4 km.

Var lite kallt, känns som att vintern inte är långt borta nu ....

Blir en bild istället för ord idag.

Ha en fin kväll där ute <3



 

Av Annie - 19 november 2013 12:33



 


Jag gillar citat och det här gillar jag speciellt.

I livet kan det vara så attt man väntar på det speciella ögonblicket att göra en viss grej eller säga en viss sak, men varför inte ta detta ögonblick och försöka göra det nu istället! Vad är det som säger att det kommer att gå bättre för att jag väntar till en viss dag att göra det? ....

För man vet ju aldrig vad som händer om en dag eller en vecka, det kanske är bättre att ta tag i det på en gång istället för att vänta.

Vad tycker ni? ;-) Kram <3

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Skapa flashcards