Alla inlägg under september 2015

Av Annie - 28 september 2015 18:30

  

   Här kommer några saker som jag tänker på ibland. Är det bara jag eller finns det fler som tänker likadant?


  1.Varför flyger alltid (nästan alltid) knott och liknande in i ögonen när man är ute på promenad?

     Är det bara jag, eller händer det er också?

 

  2. Jag undrar varför vissa cyklister måste cykla super-nära mig när jag är ute och går?

      (trots att vägen är bred och vi är dem enda på vägen  ... )

 

  3. Varför vissa bilförare bara måste stressa i trafiken och köra om vid minsta tillfälle och därmed

      äventyra säkerheten?

 

  4. Känslan när man har sminkat sig och en ögonfrans åker in i ögat? ....

 

  5. Varför är taxibilar just gula i New york?

 

  6. Varför är himlen just blå?

 

    

Av Annie - 25 september 2015 15:15


   Några av er kanske undrar vart jag tagit vägen?

   Jag har inte slutat blogga i alla falll. Jag är kvar här, även om det blir färre inlägg.

   Det är så mycket i skolan nu, ni som pluggat på högskola vet hur det är ;) så bloggen hinns inte med tyvärr.

   Det är full rulle hela tiden. Med lektioner, uppgifter, skriftliga inlämningar, redovisningar, tentor m.m

   Så det är orsaken till min frånvaro.

 

   Men nu fredag och lördag har jag ledigt, inga lektioner idag & inget pluggande heller.

   Så välbehövligt :):) Det behövs det med, för att hämta nya krafter ;)

 

   Hur är mitt mående då? Ja det går upp och ner. Värken och stickningarna är kvar.

   Var till läkaren i måndags och han skulle skicka remiss, så får se vad som händer sen. Fortsättning följer.

 

   Hur är det med er kära bloggvänner och läsare?

 

   

Av Annie - 13 september 2015 19:00


  1. Vilket år har varit bäst?  Svårt att säga. Kan vara så olika ;) Hälsomässigt iaf 2014!


  2.Vilket år har varit sämst?  2013  ...


  3.Om världen skulle gå under, vad skulle du göra sista dagen? Samla alla ja känner & ha en brakfest kanske ;)


  4.Vad längtar du mest till 2016?  Då vill jag ( ska jag ) åka utomlands. Har jag bestämt ;)


  5. Vilket minne skulle du vilja upprepa? Svårt att säga. Men min lyckligaste stund var när jag tog körkort!


  6. Om du skulle åka till framtiden, vad skulle du då vilja göra? Vill inte veta vad som händer i framtiden ..


  7.Om du fick vara en kändis i två dagar, vem skulle du då vara?  Lätt! Pink såklart .. ;)


  8.Vad skulle du vilja hända år 2016?  Att jag fick ett hälsosamt och friskt år faktiskt  ..


  9.Om du vann en miljon, vad skulle du göra då?  Hm .. Resa, gå ut på resturang och spara resten :)


    Vart taggad av www.nouw.com/ebbolella :) Kopiera den som vill, det är fritt fram :)

   

Av Annie - 11 september 2015 16:30


    Det vart visst en bloggpaus för mig. En vecka går så sjukt fort när man är student på högskolan.

    Vi har lektioner på campus i genomsnitt 4-5 dagar i veckan. Plus att vi fått flera uppgifter och rapporter

    som skall göras och skickas in skriftligt. Så jag är inte direkt sysslolös iaf ;)

    Tycker själv att det är ganska tufft tempo, men hoppas det lugnar ner sig lite efter att tag ..

 

    Har i alla fall gått 2 veckor på programmet nu med mina klasskramrater och det är kul med nya vänner ;)

 

    Så i fall det blir lite dåligt bloggande framöver så vet ni varför. Jag hinner helt enkelt inte riktigt med

    bloggen nu, måste prioritera mig själv, och pluggandet. Heltidsstudier tar tid ;)

 

    Men ikväll blir det paus från pluggandet. Då ska jag ägna mig åt sambon och det blir mysig hemmakväll

    med lite gott ;)

 

    Hur mår ni, kära bloggvänner?

 

   

Av Annie - 3 september 2015 20:54


   Hallå kära bloggare, bloggvänner och läsare!


   Skolan drog igång i måndags och det vart full rulle på en gång. Har fått flera uppgifter och rapporter

   som ska vara inlämnade under september, så det kommer vara mycket att göra! Men det känns också kul :)

   Det här kommer verkligen bli en ny resa för mig.

   Har skola imorgon med, men på em då från kl 13. Så halvdag iaf :)

   Ett kort inlägg idag. Men iaf ett litet livstecken ;)

 

   Tänkte att detta var en passande bild dagen till ära.

   

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Skapa flashcards