Alla inlägg den 12 juni 2015

Av Annie - 12 juni 2015 12:30

 

    Idag är det sommarIdag ska jag njuta. Av korta promenader, solen och värmen.

    Och att livet ändå är värt att leva. Verkligen. Och att jag är glad idag.

    Det blir oftast bättre, jag tror det och vill gärna leva i den tron.

    Måendet är liite bättre värkmässigt idag. Men jag känner det onda vid det här laget.

    Och det funkar så. Det går upp och ner. Men just idag är det lite bättre och det ska jag ta tillvara på.

 

    Ikväll blir det grillning och äta ute i trädgården, Så mysigt :) och så gott.

 

   Och i helgen ska vi åka på kort weekend. Till järvsö, bo på hotell och besöka järvzoo och djuren!

   En weekend som är planerad sen ganska länge och värken ska inte få stoppa mig. Den ska bli av.

 

    Hoppas ni alla får en fin fredag och en härlig helg, kära läsare och bloggvänner**

 

       

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards