Alla inlägg den 15 februari 2017

Av Annie - 15 februari 2017 15:30


  Alla hjärtansdag .. är inte bara gelehjärtan, rosor och instagram.

  Alla hjärtansdag kan också vara jobbiga tankar, ångest och tårar.

  Ja så kan det ju vara oavsett vad det är för dag. Men igår råkade det ju vara just den dagen.

 

  Och min kväll igår .. var ungefär så. Hade verkligen ingen lust att blogga igår då måendet var i botten.

  När jag mår dåligt så sluter jag mig, likt en mussla.

  Det är ju egentligen inte det bästa att göra, men så funkar jag helt enkelt.

 

  Men efter prat med världens bästa karl, min sambo och ett avsnitt av "breaking bad",

  så kändes det lite bättre iaf.

  Och jag somnade faktiskt som en stock sen på kvällen. Skönt ändå.

 

  Och tja, idag är ändå en ny dag .. och jag har ändå tagit min promenad-som jag skulle göra.

  Och då sken solen på mig, riktigt härligt ändå.

  Och gjort min träning-som jag hade planerat in ;) Bara det känns bra idag!

 

  Träning är som världens bästa terapi för mig. Blir alltid gladare av det!

 

 

 

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards