Alla inlägg den 8 maj 2017

Av Annie - 8 maj 2017 15:00


   Jag rasade ju i vikt .. när jag blev sjuk i min kroniska smärta & utmattningsdepression.

    Och det gjorde ju verkligen att jag mådde ännu sämre, att kilona bara ramlade av bokstavligen.

    Sen fick jag ju min kroniska magtarm-sjukdom oxå.

    Men jag tror mest att det var min psykiska ohälsa och depression som påverkade vikten,

    det inser jag nu så här efteråt-med facit i hand.

 

    Men vet ni vad?  Med mycket kämpande, tårar, slit och envishet-så är det mesta möjligt! Faktiskt.

  

    Jag hittade ju tillbaka till min älskade träning och det i sin tur läkte väldigt mycket i min själ,

    Och gjorde att jag mådde lite bättre för varje månad som gick.  Och påverkade såklart även vikten.

    Så den pekade uppåt igen, sakta men säkert.

 

    Iaf ..Jag har nu lyckats gå upp 8 kilo sedan jag nådde botten (och vägde som minst ).

    Och den känslan är obeskrivlig. För jag har gjort det Själv. Visst jag har fått råd under vägen,

    men jag lägger upp min träning helt själv-har ingen pt eller dylikt.

 

    8 kg. Upp i vikt. Känns enormt bra!

     

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2017 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards