Direktlänk till inlägg 21 januari 2013

Måndag !

Av Annie - 21 januari 2013 14:04

Måndag ....


Varit till Hc och sjukgymnasten idag igen, hon kom med en del tips och fick även låna en tens-apparat som kan lindra smärtan lite ... så den ska jag snart använda !

Varit ute på en promenad oxå .. 4 km vart det .. inte jättemycket, men ändå nåt !


Ska snart unna mig lite kaffe och smoothie och titta på "One tree hill" ...

måste säga att jag älskar den serien, även fast jag inte direkt är i samma åldersgrupp som dem i serien .. men vad gör det ?! kollar på serien för att den är bra ! .. vad spelar egentligen åldern för roll ... det är väl viktigast hur man känner sig själv .. tror inte man ska haka upp sig för mycket på en siffra ....Vad tycker Du ?


Kram på er   

 
 
Ingen bild

lingonkaka

27 januari 2013 13:13

Hej, och tack för kommentaren på min blogg..

Ja, du har så rätt så, vad spelar åldern för roll när det är hur man känner sig som är viktigast.. Även om jag känner mig som 52 ibland!
Kul blogg du har, ska bli trevligt att följa den :) Ha en skön söndag :)

Annie

27 januari 2013 14:59

Ja precis ;-) .. känner mig som 70 ibland med mitt diskbråck ..
Kul att du tycker det ! kul du följer mig,ska följa dig med :-)
Detsamma :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards