Direktlänk till inlägg 2 maj 2013

Träning för mig ....

Av Annie - 2 maj 2013 11:15

Då var dagens träning gjord, älskar känslan efter träning! underbart känns det .....

Tränat kondition, mage, ben och rumpa ;-)

Dricker massa vatten också under träningen, blir ju super törstig ;-)


Hoppas mitt diskbråck blir hjälpt av mina träningar, förstår att jag måste vara sjukskriven ett tag till .. men bara värken minskar lite ...


Hade en riktigt dålig dag igår, men ny dag och nya tag!

Ska till Hc idag igen och få Akupunktur, ska dit på em ...

Ska snart äta lunch, känner mig jättehungrig nu!


 


Blommor från våran trädgård, härligt med vår!

 
 
Malin

Malin

3 maj 2013 12:04

Ja när man börjar komma in i träningen är det underbart :)


Hoppas att ditt diskbråck blir bättre av träningen :)
Kram!

http://malinahlander.bloggplatsen.se

Annie

3 maj 2013 12:28

Javisst är det ;-) underbart!
Tack så mycket! :-)

Kram/

 
Patricia

Patricia

3 maj 2013 12:58

Finfin bild:)
Träning är underbart, definitivt. Sitter själv här med go träningsvärk i hela kroppen haha.
kram

http://patriciac.blogg.se

Annie

3 maj 2013 13:42

Tackar ;-) Javisst är det ;-) härligt ;-)
Ja då vet man att man har tränat ! ;-)

Kram/

 
http://ilivet.bloggplatsen.se

http://ilivet.bloggplatsen.se

10 maj 2013 23:57

Vad härligt att du tränar och äter så nyttigt. Jag ska prova på att göra den där yoghurt och granola desserten :). Vad tråkigt att diskbrocket står i vägen. :(

Självklart får du fråga hur jag mår:). Jag mår mycket bättre nu. Jag pendlar något enormt i mitt månde. Men idag har vart en jätte bra dag. Jag håller tummarna för att det här håller i sig ett tag. Kram C

http://ilivet.bloggplatsen.se

Annie

11 maj 2013 10:42

Ja det är härligt, känner sig så nöjd efter träningen ;-)
Ja gör det ! jag tyckte den vart jätte god ! och nyttig ;-)
Vad skönt att du mår bättre !Jag ska hålla tummarna att du får fortsätta att må bra !
Jag pendlar också en del med mitt diskbråck, det går upp och ner .. varit mest ner denna vecka men hoppas det vänder !

Kram/

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards