Direktlänk till inlägg 25 maj 2013

Jo jag lever,ursäkta för dålig uppdatering ...

Av Annie - 25 maj 2013 11:21

Har visst inte skrivit på 5 dagar, ursäkta för dålig uppdatering ...

Har inte mått så bra, haft väldigt ont denna vecka och varit lite låg också ... Idag känns det bättre iaf ;-)


Och solen skiner och vi har 20 grader varmt utanför huset, härligt! Sommaren är verkligen "min" årstid, älskar sol och värme!!

Har tänat flera ggr denna vecka också. Känns så bra att jag kommit igång ordentligt med träningen.... äter mycket nyttigare oxå, har inte alls samma sug efter sötsaker som jag hade förut!

Så skönt!! Åt inget sött igår heller fast det var fredag ... ;-)

Men idag (ikväll ..) kanske det blir nåt sött om jag är sugen ;-)


Ska nog passa på att sola lite idag när vi har så fint väder ;-)

Snart blir det lunch ute i trädgården, mysigt ;-) så underbart att sitta ute och äta och solen skiner ;-)!


Kommer en träningsbild från veckan här ....


   

Och lite sommarblommor ;-)

Ha en skön lördag!



 
 
Caroline Tano

Caroline Tano

27 maj 2013 13:31

Gud så härligt med värme. Kramar!

http://www.lifebytano.blogg.se

Annie

28 maj 2013 11:58

Ja det är ju det ;-) så skönt ;-)

 
Patricia

Patricia

27 maj 2013 13:37

Du har varit bättre på att blogga än vad jag har varit i alla fall haha:)

http://patriciac.blogg.se

Annie

28 maj 2013 11:59

Jaha haha där ser man ;-) hoppas det är bra med dig ;-)

 
Ida

Ida

29 maj 2013 15:17

Man mår alltid bättre när det är sol och värme. Dock är det ju svårare att sova som sagt. ;) Skönt att du är igång med träningen. Det är ju ofta steget fram till att komma igång som kan va svårt. Själv har jag tappat det lite nu när jag inte mått helt hundra men försöker promenera mycket varje dag.

SV: Det gick fint på dopet. Dock fick jag nån biverkning av pillren som gjorde att jag gäspade som en tok trots att jag inte var speciellt trött. Har dock sovit dåligt några dagar, men i natt gick det riktigt bra. :) Det är på bättringsvägen känner jag iaf. Hur går det för dig med värken? kram

http://lilla-pys.bloggplatsen.se

Annie

29 maj 2013 19:41

Ja visst är det så ;-) ja eller hur, det är lite både och det där med värmen ;-)
Ja det är så skönt med träning, känslan efteråt är ju så härlig!

Vad bra! skönt att det känns bättre :-)
Hoppas du får sova bra nu! det är så jobbigt med sömnproblem.
Ja det går sådär .. upp och ner! har haft några jobbiga dar nu då jag haft ganska så ont och inte mått bra .. har även hänt andra saker som gjort att jag varit låg, en bortgång. Bloggen blir tyvärr lidande när jag inte mår så bra känner jag, men ska nog göra nåt inlägg om nån dag eller så :-)

Kramar/

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Skapa flashcards