Direktlänk till inlägg 4 juli 2013

Blommor från min vän!

Av Annie - 4 juli 2013 15:00

 

Fick  dessa fina blommor av min vän häromdagen! blev så glad!

Hon hälsade på mig så vi fikade och hade tjejsnack-underbart ;-)

Det är så viktigt med tjejkompisar tycker jag, dem är guld värda! <3

Den här bilden hamnade på Instagram också .. ;-)

Jag älskar verkligen vita blommor, det ser så fräscht och fint ut ;-)


Annars har mina dagar varit fyllda av mycket värk, så därför har jag inte skrivit på några dagar ...

Det går upp och ner med diskbråcket och värken, kanske pga att jag har diskbråck på flera kotor ( i nacken ..) så får jag väldigt ont!  Det tar lång tid att bli frisk från diskbråck, men försöker ändå tänka positivt ..

Ska ta en kopp kaffe nu ( inte den första koppen för dan .. jag gillar kaffe-så blir flera ;-)

Kommer ett citat här ;-)


 



 
 
http://ilivet.bloggplatsen.se

http://ilivet.bloggplatsen.se

4 juli 2013 18:59

Hej! Jag är verkligen segast i världen på att svara. Har liksom du haft en blogg pause. Det är skönt att må bättre. En dag vänder det :). Hur kommer det sig att du har fått diskbråck i nacken? Är det från någon olycka, eller är det vanligt att få om man t.ex lyfter fel? Det är tråkigt när det tar lång tid att bli frisk. Men jag tror att du kommer att vakna en dag och häpnas över att du blivit återställd. Det är lite så med en del sjukdomar tycker jag, dom förbättras sakta och då märker man knappt framstegen. Min hund är en blandning mellan franskbulldog och kinesisk nakenhund :). Vad har du haft för djur tidigare?

Kram Cornelia

http://ilivet.bloggplatsen.se

Annie

5 juli 2013 10:44

Hej :-)
Ingen fara ;-)
Det är svårt att veta, det är inte pga någon olycka i alla fall. Svaret kan vara arbetsskada alltså om man lyfter fel kombinerat med ärftlighet också! ( min pappa har haft diskbråck ..)
Diskbråck kan vara ärftligt, så har nån förälder haft det så kan man ha lättare för att få det tyvärr ...
Ja det är trist att det tar så lång tid!
Ja jag hoppas det också! Tack för dem peppande orden! ;-)

Jag har haft Katt och Undulat. Är vekligen djurälskare, gillar att titta på djurprogram på teven ;-)

Kram Annie

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards