Direktlänk till inlägg 30 april 2017

Vill önska alla fina bloggare, bloggvänner & medmänniskor en fin Valborg ..

Av Annie - 30 april 2017 17:00



   Vill önska alla fina .. bloggare, bloggvänner, läsare och medmänniskor en fin Valborg.

    Min valborg blir lugn, äta nåt gott, kanske kolla på en brasa ikväll :)


   

   Då måendet inte är på topp så var även dagen rättså lugn här hemma hos mig.

   När jag kommer in den där perioden i månaden, märkas det verkligen på mig & det påverkar mig rejält.

   Mycket mensvärk och huvudvärken kommer också som ett brev på posten ...


   Hur är det för dig? påverkas du mycket av mensveckan, eller är du en av dem som slipper det? ;)



   Vart iaf en promenad/pw på fm ;)  


   

  

 
 
Lina

Lina

30 april 2017 17:07

Snygg frisyr!! Jag är sämst i världen på flätor, trots evigt tittande på "how to do" på Youtube haha.

http://linaohlsen.se

 
Maria

Maria

30 april 2017 19:45

Trevlig valborg till dig också, hoppas att kvällen blir bättre än dagen. Jag äter mini piller och har sällan mens nu, men då jag har det kan jag också få ont i huvet och känslan av att jag håller på att bli sjuk, så där lite frusen och trött som innan en förkylning slår till, men så går det över när den kommer som tur är. Kramar

http://www.olikasidoravlivet.blogg.se

 
★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lä

★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lä

30 april 2017 21:58

Mensvärk och huvudvärk :(. Så himla tråkigt att ha verkligen. Glad Valborg på dig :)

http://www.saramadeleine.se

 
Annelie

Annelie

1 maj 2017 11:39

Fina dina rosor är,, ååå jag tycker det är såå fint med flätat hår.

Mensen ja,, numera är det ju ett minne blott, efter en operation, där de tog bort livmodern.
Visst, jag kan känna av det liite i nedermagen när jag skulle ha haft dn plus att jag får alltid någon finne då. Men när jag hade mensen,, så blödde jag som en stucken gris och smärtor from hell, varenda månad var ett helvete.. :o((

Ha nu en riktigt fin 1:a majdag.. // Kramar Annelie

http://gifta6570.bloggplatsen.se

 
Days by Johanna

Days by Johanna

1 maj 2017 12:28

Usch så tråkigt när man blir så påverkad av det :( Hoppas det känns bättre idag. kram

http://daysbyjohanna.blogg.se

 
LIL' BABUSTYLE

LIL' BABUSTYLE

1 maj 2017 16:39

Jag hade en bra valborg!

Jag påverkas enormt av bitchveckan. Vissa månader får jag verkligen sååå ont, och får lätt huvudvärk när jag stressar upp mig som sen leder till migrän...

http://nouw.com/lilbabustyle

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< April 2017 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards