Direktlänk till inlägg 3 maj 2017

Personligt om mig ...

Av Annie - 3 maj 2017 20:30


     -Jag är vänsterhänt ......


     -Var en partytjej i yngre år. Då var det mycket utgång i Sthlms nattliv och mycket fester.

      Även fast det fanns tillgängligt vissa ggr har jag aldrig provat nåt "tyngre" än alkohol & det är jag glad för.

      Var helt enkelt, aldrig nyfiken på det .....


    -Har en lättare släng av pollenallergi .... 


     -Har tidigare gått igenom en separation efter ett långt förhållande ...


     -Har körkort och kör bil nästan varje dag ...


     -Gillar att pyssla med växter och blommor och har nog en släng av gröna fingrar.

      Har mycket gröna växter hemma i mina fönster ;)


     -Har bott i 3 olika lägenheter och 1 hus i vuxen ålder. Bor nu i hus, sedan 6 år tillbaka ;)


    -Har haft katt och fågel, dock inte samtidigt ;)


    -Hoppas på att kunna sitta på Mc:n och ta en tur nån gång igen. Har inte åkt sedan innan mina diskbråck

     och kroniska smärta kom ...


  

 
 
Days by Johanna

Days by Johanna

3 maj 2017 20:32

Håller tummarna för att du kan åka MC snart igen :)

Med mig är det bra, lite trött bara, men varit i badhuset med inskolning idag, kul, men man blir så trött av och bada haha. kram

http://daysbyjohanna.se

 
Amanda CL

Amanda CL

3 maj 2017 20:53

kul att läsa :)
vad hade du för fågel? och vad för katt? :)

sv: tack så mycket <3

kramar

http://amandacarlberg.se

 
Amanda CL

Amanda CL

3 maj 2017 21:09

sv: ja :D Första gången på länge jag har en jeansjacka också :P
åh vad kul :D

åh :) vi hade två undulater när jag var barn och katter i olika omgångar :)
kram

http://amandacarlberg.se

 
★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lä

★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lä

3 maj 2017 21:56

Var också party innan jag blev mamma då. Men började festa rätt tidigt, började dricka alkohol sommaren mellan 7:an och 8:an. Sen mellan 8:an och 9:an drog det igång rejält och jag festade så fort jag var ledig.
Festade egentligen konstant tills jag blev gravid som nittonåring och då var jag så trött på sånt där. Har aldrig tagit droger självmant men blivit drogad av någon idiot som la något i min drink :(.

http://www.saramadeleine.se

 
natalia

natalia

3 maj 2017 22:01

Så roligt att läsa :D

Sv: Ja, Becca är en kompis :)

http://nouw.com/nattis

 
Annelie

Annelie

4 maj 2017 07:20

Härligt vännen, att du aldrig ens testade dessa tyngre drogerna som finns lättillgängliga.. Hemskt när ungdomen "bara ska testa", en del tycker ju inte att röka hasch är så farligt, jag tror tvärtom,, att det om något är inkörsporten till tyngre droger.

Håller verkligen tummen för dig att du kan hoppa upp på er hoj i framtiden.

Roligt att läsa om dig,, alltid är det något nytt man får reda på om dig.. *L*

Vännen, ha nu en jättefin torsdag i vårsolen.. // Kramar

http://gifta6570.bloggplatsen.se

 
anna

anna

4 maj 2017 08:33

Så roligt att läsa om dig. Det känns som om du funnit lyckan och harmonin i ditt liv, trots alla dina "problem".

Kram

http://sneckan81.bloggplatsen.se

 
Jennifer Queen

Jennifer Queen

4 maj 2017 09:03

Härlig lista :D

http://thequeenie.se

 
elin

elin

4 maj 2017 09:22

Sv: Åh tack , det hoppas vi med! Åh vilken härlig och rolig lista<3

http://devote.se/johnssons

 
Jennifer Queen

Jennifer Queen

4 maj 2017 12:16

Svar: Ja det ska bli så mysigt och kul :D
Tack detsamma :) <3

http://thequeenie.se

 
LIL' BABUSTYLE

LIL' BABUSTYLE

4 maj 2017 14:08

Kul att veta lite mer om dig :) Jag fyller 23 i sommar, men har aldrig varit full eller festat. Har varit på krogen kanske 3 gånger i mitt liv, senaste gången för typ fyra år sen. Jag känner mig inte så bekväm bland fulla människor.

http://nouw.com/lilbabustyle

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2017 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards