Direktlänk till inlägg 12 juni 2017

Lite mindre onyttigheter ...

Av Annie - 12 juni 2017 18:30


   Idag har jag varit ledig .. och denna dag har spenderats med att ta promenad,

    fixa med tvätthögen hemma och ta bilen för lite ärenden på köpcentrum.

 

    Har också slarvat med lite för mycket onyttigheter det senaste, så ska börja flika in lite mer nyttigheter nu ;)

    Mitt mellanmål nedanför, vad brukar du äta till mellanmål?  

    Detta är massa frukt, närmare bestämt, melon, persika, banan och päron.

    Och proteinpudding överst som är kryddat med lite kanel. Riktigt gott faktiskt.

 

    Hur har Din dag varit? :)

   

 

 
 
natalia

natalia

12 juni 2017 18:40

Skönt med en ledig dag :D

http://nouw.com/nattis

 
Elin

Elin

12 juni 2017 19:45

Vet ej om jag råkade skicka iväg kommentaren innan jag hann skriva klart?? Haha
- Skönt iallafall att du var ledig och fick ta det lite lugnt, även om du hade lite arbete att göra hemma med, men det finns det ju iprincip alltid! Det är dock skojsigt! ;)
Du är så duktig Annie som gör så mycket, oavsett vad!!! <3

Åh så gott så! :D
Kan faktiskt inte äta så mycket frukt för då blir jag jätte sötsugen.. något som känns kasst då det är sjukt gott men tycker heller inte om det där sötsuget! Äter hellre grönsaker då det minskar och en blir mätt! Vill jag äta något sött och unna mig onyttigheter äter jag då bullar eller liknande ;)

Min dag har varit skaplig! Själv?

Sv; Alltså jag besökte ju läkaren från och till men ingenting som vi fortsatte med då läkaren (vad det kändes som) inte ville hjälpa oss och jag fick inte den uppmärksamheten jag behövde för min mage.. och något sådant gör mig så otroligt ledsen då jag vill ha hjälp när jag ber om det och när jag inte får det så skiter jag fullständigt i att fortsätta (iaf med att få hjälp från vården nu) .. mina menssmärtor blev även värre också i samband med detta så mamma och jag beslutade oss om att söka vård hos umo för att prova på minipiller/ppiller. Och det fick jag och hjälpte mig något extremt, både med mina vanliga magsmärtor men även mot mensvärken. - Så detta måste ha varit något samband, men jag vet även inte vad det kan vara. Antagligen endometrios då min syster har det! Skulle dock vara värt att undersöka så jag verkligen vet, men samtidigt onödigt då jag knappt har ont längre! Senaste menssmärtorna var nu i Maj (men då har jag också bytt minipiller då jag innan fick otroliga biverkningar från förra - synd dock då de gjorde mig jättebra och ingen mens eller någonting) så vi hoppas på likasamma med de nya med!
Det går framåt, men vi får se fortsättningen om några dagar då jag ska ha mens...

Detsamma <3 Kram!​​​

http://nouw.com/ElinNordwall

 
Days by Johanna

Days by Johanna

12 juni 2017 20:20

Låter som en härlig måndag! =)

http://daysbyjohanna.se

 
Amanda

Amanda

12 juni 2017 20:28

Så gott det såg ut<3

http://mandasdiary.devote.se

 
Elin

Elin

12 juni 2017 20:33

Sv; Just precis, så var det ju alltid förut men nu har det saktat in! Exakt, det kommer ju mer jag skriver av mig och fortsätter! <3 Tack!! Ja jag tycker det känns så skönt att vara här igen jag också, var en evighet sen. Klart att jag stannar, i alla fall för tillfället för det känns toppen just nu med bloggen och allt 😊 men kanske inte uppdaterar varje dag, ännu!
Nej det är en ny kille då det skedde massa grejer mellan mig och mitt ex.. Tack! 😃

Bra att du funnit ett bra och gott mellis då! 😊 jo men det är så, jag oftast äter ju runt två mål om dagen haha!
Kram! <3

http://nouw.com/ElinNordwall

 
åsa i åsele

åsa i åsele

12 juni 2017 20:53

Proteinpudding äter jag icke ;-) helt enkelt för att jag inte tycker det ser gott ut, men i Ditt glas såg det faktiskt riktigt mumsigt ut :)

Jag äter sällan mellis, är dålig på att äta frukt. Kommer mig liksom inte för ;-)

Idag har jag varit så jäkla trött å opåslagen... känns som om jag är dränerad på energi.

Ha en fortsatt fin måndagkväll, kram

http://naltanorrland.blogspot.se

 
Sussi

Sussi

12 juni 2017 21:11

Vad gott det såg ut med all frukt.

http://nouw.com/enkelthemma

 
Days by Johanna

Days by Johanna

12 juni 2017 21:22

Ja bloggen ger verkligen mycket :)

Jag har en lugn kväll, har fixat klart sommarpresenterna till Hugos pedagoger som de skall få imorgon :) Passa på och städa lite på kontoret med =) Hoppas du med har en skön kväll

kram

http://daysbyjohanna.se

 
Annelie

Annelie

13 juni 2017 06:23

Fruktsallad som är såå gött, ändå är det inte ofta jag äter det.

Jag brukar ta en 1/2 mugg te och två knäckesmörgåsar med Kalles Kaviar som har både ost & ägg i sig.

Ha en jättefin tisdag.. // Kramar Annelie

http://gifta6570.blogspot.se

 
natalia

natalia

13 juni 2017 10:08

Hoppas du får en bra dag idag :D

http://nouw.com/nattis

 
Natalie Midestad

Natalie Midestad

13 juni 2017 10:47

Den var riktigt bra igår!
Vilket gott fika du får i dig! Själv tar jag bara ett par mackor och juice (som frukost) till fika om det inte finns nybakat hemma eller i stugan. Kram

http://www.devote.se/nellaroc

 
Emm

Emm

13 juni 2017 16:35

Ser så gott ut. Jag äter mellanmål på jobb :) brukar bli mackor, fil, smoothies och sånt :) Ha en fortsatt trevlig tisdag! Kram

http://www.motherofbutterflies.blogg.se

 
Kattis

Kattis

13 juni 2017 17:34

Men vilket gott mellanmål det lät som. Själv har jag ofta med mig lite drickkvarg till jobbet som mellanmål för att jag tycker det är både smidigt och gott. Proteinbar ibland. Ibland frukt.
Än så länge har jag jobbat idag och nu suttit i ca en halvtimme i soffan för att varva ner innan jag ska fixa lite i köket!☺

Kram

http://stellaefoto.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2017 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Skapa flashcards