Direktlänk till inlägg 20 augusti 2017

Sommaren 2017 ....

Av Annie - 20 augusti 2017 20:00


   Här kommer mina höjdpunter från sommaren 2017 ....

 

    Sommarens modigaste


   Takvandring på Riddarholmen, Sthlm. Det är definitivt sommarens modigaste.

     Jag är dessutom inget fan av höjder och känner mig väldigt obekväm på höga höjder.

     Så att jag ens gjorde detta, känns som en riktig egoboost. Jag klarade av det ...

 

     Sommarens roligaste


     Svårt att välja endast en sak. Sommarens roligaste är alla nöjen & all träning!

        Har varit en nöjesrik sommar med både 40-årsfest, kräftskiva, weekend i Sthlm och i Roslagen.

       Träningen har flytit på bättre och bättre och det känns super bra. Styrketräning är magiskt!

       Med min värkfyllda kropp känns det helt otroligt att ens kunna träna. Och att sen kunna öka på 

       ytterliggare med mer vikter, känns otroligt boostande ;)


     Sommarens feelgood


     Mitt målande och skapande. Min konst är verkligen min mindfullnes. Det är oerhört givande,

       på flera sätt. Jag är i min bubbla med min konst och har just då nästan ingen kontakt med omvärlden.

       Då är det endast jag och mitt skapande :)

     


     Sommarens godaste


     Mojito. När vi var på våran weekend i sthlm, gick vi till hotellbaren innan middagen.

        Och då drack jag en mojito. Det är inte alla ställen som kan göra goda mojitos, men det kunde dem

        verkligen göra på Scandic sjöfartshotellet i Sthlm.

   

  

 
 
Lena

Lena

20 augusti 2017 20:06

Vad roligt att takvandra det skulle jag vilja göra faktiskt :D

http://www.nouw.com/moonshinelullaby

 
Days by Johanna

Days by Johanna

20 augusti 2017 20:14

Låter verkligen som en härlig sommar för dig!

haha javisst var skyltarna härliga :)

http://daysbyjohanna.se

 
Emm

Emm

20 augusti 2017 21:58

Mojitos är ju bara godaste drinken som finns!!! ♡ Vad modig du var med takvandringen. Kram

http://www.motherofbutterflies.blogg.se

 
Annelie

Annelie

21 augusti 2017 07:42

Härligt när man har några extra guldkorn som varit på årets sommar.
Takvandringen där... njaa,, men måste ändå ha varit häftigt.

Ha en jättefin måndag.. // KrameliKram Annelie

http://nouw.com/gifta6570

 
Ebba

Ebba

21 augusti 2017 10:45

Vilken underbar sommar du haft!<3
Sv; Ja absolut!<3

Massa kramar! :*

http://nouw.com/ebbolella

 
Sarah

Sarah

21 augusti 2017 16:30

Takvandringen va verkligen modigt gjort :)

http://CheerSarah.devote.se

 
elin

elin

21 augusti 2017 19:29

Fin bild!<3

http://nouw.com/johnssons

 
Maria

Maria

21 augusti 2017 23:23

Å jag är också riktigt höjdrädd! Grymt gjort av dig. Hade aldrig vågat mig på det kan jag säga.

Du inspirerar verkligen med både träningen och ditt skapande :) Förstår verkligen att det är dina två passioner.

Ser riktigt gott ut, har dock aldrig smakat en mojito ^^

Fina du! Ja, det var jätteroligt =) har lagt alldeles för lite fokus på bloggen, men bättre sent än aldrig.

Sv: Mest topparna och att jag tappar mycket hår. Har färgat håret för mycket antar jag :/

Låter mycket som jag också. Tvättar en gång i veckan om inte mindre :o ibland har man så mycket att hitta på att man helt enkelt inte orkar.

Sen är ju torrschampoo en räddare i nöden ;)

Testade kokosolja idag, rekommenderar det starkt! Vilken skillnad säger jag. Håret är som silke :)

Många kramar

http://overleva-uretrit.bloggplatsen.se

 
Maria

Maria

21 augusti 2017 23:24

<3<3

http://overleva-uretrit.bloggplatsen.se

 
Felicia

Felicia

28 augusti 2017 14:02

vilket underbart inlägg

http://frokentv.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards