Direktlänk till inlägg 30 augusti 2017

Vardagslistan-utan redigering ...

Av Annie - 30 augusti 2017 19:30


           Vad har Du gjort idag?


        -Har jobbat (arbetstränat).


            Dagens nya?

  

        -Mitt mobilskal från www.fyndiq.se som kom i lådan idag.

             Tyckte det var lite tunt, men helt ok. Gillar designen ;)

 

            Vad händer ikväll?

 

        -Blir en kväll i soffan med nåt gott och kanske serie eller film.

             Väldigt trött idag och har drygaste mensvärken.

 

            Vad ser du fram emot?

 

        -Ser fram emot fredag då jag ska till bästa frissan! underbart ;)

     

 
 
Ingen bild

åsa i åsele

30 augusti 2017 20:21

Fint mobilskal, har tänkt tanken att beställa nytt till min mobil... men det stannade vid tanke.
Skönt att kura i soffan när måendet icke är på topp,
jag hoppas Du känner Dig piggare i morgon.
kram

 
Heléna

Heléna

30 augusti 2017 22:42

Alltid roligt med olika listor :D Så fint mobilskal (har ett liknande) Hoppas du får en fin fortsättning på kvällen <3 Kram <3

http://helna.blogg.se

 
Annelie

Annelie

31 augusti 2017 07:22

Fräckt mobilskal,,, jag köpte mitt mobilskal(väska) från wich,,, du har inte kikat där om du inte är hundra nöjd..??
Fyyy vad jobbigt med mensvärk,,, innan jag opererade bort min livmoder för 12 år sedan,, jag hade sådana jobbiga besvär vid mensen så det var inte sant.
Än idag kan jag känna en uns av liiiite småsmärtor i nedre delan av magen, när det skulle ha varit dags.

Härligt att ha ett frissa-besök på en fredag,, så man är snygg i håret till helgen.

Jag tänkte på det,, du arbetstränar väl aldrig på någon helg..??
Är det något du självmant valt bort eller var det aldrig diskussion om det..??

Ha en härlig torsdag.. // Kramar Annelie

http://nouw.com/gifta6570

 
Linda

Linda

31 augusti 2017 08:56

Snyggt skal :-D

http://lindaviktoria.se

 
Amanda

Amanda

31 augusti 2017 15:21

Men å vilket fint skal!!<3

http://mandasdiary.devote.se

 
Days by Johanna

Days by Johanna

31 augusti 2017 19:50

Läckert skal! :) Hoppas mensvärken lagt sig lite. kram

http://daysbyjohanna.se

 
Emm

Emm

31 augusti 2017 22:22

Himla snyggt mobilskal ♡

http://www.motherofbutterflies.blogg.se

 
Kattis

Kattis

1 september 2017 17:22

Hoppas du är piggare idag och haft ett riktigt bra besök hos frissa!😊

Jag heter Kattis Grip på Facebook så leta på mig så kan vi fortsätta bolla där istället!☺

Kram och ha en fin kväll!

http://stellaefoto.blogg.se

 
Maria

Maria

3 september 2017 11:43

Vilket fräckt mobilskal =) du ger inspiration! Ska leta fram mina dekaler jag köpte för en massa herrans år i en kina butik i danmark. En massa bling bling ;)

Usch, krya på dig. Hatar också mensvärk och min pms :/

Sv: Jo det är mycket bättre med min busunge full fart på bustrollet haha =)

Jo alltså denna gången hade jag kokosolja enbart i nedre längderna och topparna. Det kan bli ganska kletigt ja. Sedan virrar jag ihop håret till en knut och sätter en plastpåse om håret och låtet verka några timmar.

Dock tror jag att man behöver upprepa proceduren rätt mycket iallafall för mitt hår som är supertorrt just nu. Försöker färga det mindre och mindre men självklart sliter det på mitt hår ändå.

Många kramar

http://overleva-uretrit.bloggplatsen.se

 
Maria

Maria

3 september 2017 11:44

<3<3

http://overleva-uretrit.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards